Kosten woningontruiming

Kosten woningontruiming 

 

De opbouw van de kosten voor uitbesteden van een woningontruiming zijn sterk afhankelijk van verschillende factoren.

Deze factoren kunnen zijn:

Opleveringsdatum.

Spoedontruiming.

Toegankelijkheid van de woning.

Container plaatsen vergunning nodig.

Lift wel of niet aanwezig in flat.

Verhuislift wel of niet inzetbaar.

Oppervlakte M2.

Hoeveelheid afval.

Staat van vloeren/muren/plafond, gelijmde vloeren/trap.

Schilderwerk,nicotine- of roetvlekken verwijderen.

Hoeveelheid en waarde van de overgebleven goederen.

Afvoer kosten van goederen/chemisch afval.

Hoeveelheid afval,tuin,schuur,berging en balkon.

 

Woningontruiming Ruttenberg kiest voor een duidelijke en eerlijke aanpak. Wij maken altijd een afspraak voor het vrijblijvend opstellen van een offerte en bekijken de woning en bespreken samen met u de werkzaamheden.

We werken op basis van all-in prijs, zo weet u precies waar u aan toe bent.

 

Wij ontruimen conform de voorwaarden van woningbouwvereniging-woningcorporaties 

 

Uw woning ook professioneel laten ontruimen zonder zorgen .Neem contact met ons op via het onderstaande formulier en wij reageren binnen 24 uur.